ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

==► Home  ==► To Safe Greece στο Αρσάκειο – Τοσίτσειο Εκάλης  ==► GLSA inducts Dr Ron Butterly as Honorary Member  ==► Safe Greece: BLS στην Κερατέα  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γ.Σ. Ηλιούπολης!  ==► Ο «Τσάρλι ο διασώστης» διδάσκει ΑμεΑ  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Α.Σ. Ταεκβοντό Καισαριανής  ==► «ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ» ΤΟΥ Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ  ==► Ο Αγαπητός ενθουσίασε τον Γ.Σ Γλυφάδας  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γ.Σ. Γλυφάδας  ==► O Τσάρλι στον ΑΟ Θέρσιππος Περιστερίου  ==► Μία ευκαιρία στα παιδιά του 1ου ΔΣ Χαλανδρίου  ==► «Μία Ευκαιρία για τα Παιδιά» στον ΑΟ «Θέρσιππος Περιστερίου»  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του 6ου Δ.Σ. Ηλιούπολης  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του 6ου Δ.Σ. Ηλιούπολης  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Αγίου Δημητρίου  ==► Ο Τσάρλι στον ΠΑΟ  ==► Ο «Τσάρλι ο διασώστης» στο Νέο Ηράκλειο  ==► Ο Τσάρλι ο διασώστης στο Ν. Ηράκλειο  ==► O Charlie μάγεψε τους νεαρούς αθλητές  ==► O Charlie στον Αθλητικό Σύλλογο Ζωγράφου  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γλαύκου Περιστερίου  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γλαύκου Περιστερίου  ==► Α Chance For Children of Spartan Warriors  ==► Μια Ευκαιρία στα Παιδιά της ξιφασκίας του ΠΑΟ    By The best widgets

Safe Greece: A Chance For Children of Meligou Club

 


Safe Greece: A Chance For Children of Meligou Club

 

Μελιγού  27.06.2024. Τα 10 παιδια 12-14 ετών του ΑΟ Μελιγού, διδάχθηκαν το πρόγραμμα «Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά».

Αφότου δίδαξα το παραμύθι «Τσάρλι ο διασώστης» στις ακαδημίες του Ερμή Μελιγούς, πρότεινα στα παιδιά να τους διδάξω και το επόμενο παραμύθι του Στάθη Αβραμίδη. Aμέσως δέχτηκαν και έτσι ξεκίνησε η διδαχή του δεύτερου παραμυθιού, που μοιάζει περισσότερο με ιστοριούλα σε σχέση με το προηγούμενο. Αυτή τη φορά υπήρχαν λιγότερες απορίες όσον αφορά τα δρώμενα (με εξαίρεση την σύγχυση με τα ονόματα), καθώς το παραμύθι έχει καλύτερη ροή. Σύντομα φτάσαμε στην ολοκλήρωση της διδαχής. Η πρώτη μου ερωτηση ήταν πως τους φάνηκε το παραμύθι. Η πλειοψηφία συμφώνησε ότι το δεύτερο ήταν πιο ενδιαφέρον από το πρώτο. Έτσι, μου δόθηκε η ευκαιρία να ξεκινήσω ερωτήσεις για να δω ποιοι πρόσεχαν και κυρίως εάν κατάλαβαν και θυμούνται σωστά τα δρώμενα και τα γεγονότα  που έλαβαν χώρα στην περιπέτεια του Αγαπητού. Ακολουθώντας τις ερωτήσεις στην σελίδα 26 του βιβλίου, πραγματοποίησα και τις 7 ερωτήσεις, ενώ ήθελα απαντήσεις από ολα τα παιδια ταυτόχρονα. Προς έκπληξη μου, τα παιδιά στις περισσότερες περιπτώσεις, είχαν σωστές, ομόφωνες  απαντήσεις, κάτι που με έκανε να νιώσω ότι η διδαχή και το παραμύθι ήταν πετυχημένα και προσιτά προς τους μικρούς μας φίλους. Επειδή δυστυχώς ο χρόνος τελείωνε, καθώς είχε ξεκινήσει να νυχτώνει, αποφάσισα να μην κανω άλλο παιχνίδι αλλα να κανω μικρή αναφορά στο τι διδάχθηκα ως  φοιτητής από τον Στάθη. Ανεφερα στα παιδιά μερικές δραστηριότητες σαν φοιτητής της αθλητικής και εφαρμοσμένης ναυαγοσωστικής, και εκείνα εντυπωσιάστηκαν. Αυτό που είχε μεγάλη απήχηση, ήταν η περίπτωση σε ναυάγιο, καθώς εκει συμμετείχαν και κάποιοι γονείς των παιδιών. Τους φάνηκε ενδιαφέρον καθώς ήταν κάτι ξένο και κανείς δεν γνώριζε τι πρέπει να κάνει στην προκειμένη περίπτωση (άλλωστε ούτε και εγω δεν γνώριζα προτού το διδαχτώ στην πισίνα της σχολής). Έτσι ολοκλήρωσα την διδαχή των δύο παραμυθιών, ευχαρίστησα τους γονείς και τους μικρούς μας φίλους για τον χρόνο και την υπομονή τους και τους αποχαιρέτησα.

Η Ένωση Αθλητικής Ναυαγοσωστικής Ελλάδος (ΕΑΝΕ) είναι μέλος των οργανισμών International Life SavingFederation, International Life Saving Federation of Europe και Mediterranean Lifesaving Confederation. Στη διδασκαλία χρησιμοποιήθηκε εκπαιδευτικό υλικό της ΕΑΝΕ στο πλαίσιο του project "Safe Greece" με την στήριξη του Princess Charlene of Monaco Foundation. Εικόνες: Δημήτρης Σούρσος.