ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

==► Home  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γ.Σ. Ηλιούπολης!  ==► Ο «Τσάρλι ο διασώστης» διδάσκει ΑμεΑ  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Α.Σ. Ταεκβοντό Καισαριανής  ==► «ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ» ΤΟΥ Α.Σ. ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ  ==► Ο Αγαπητός ενθουσίασε τον Γ.Σ Γλυφάδας  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γ.Σ. Γλυφάδας  ==► O Τσάρλι στον ΑΟ Θέρσιππος Περιστερίου  ==► Μία ευκαιρία στα παιδιά του 1ου ΔΣ Χαλανδρίου  ==► «Μία Ευκαιρία για τα Παιδιά» στον ΑΟ «Θέρσιππος Περιστερίου»  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του 6ου Δ.Σ. Ηλιούπολης  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του 6ου Δ.Σ. Ηλιούπολης  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Αγίου Δημητρίου  ==► Ο Τσάρλι στον ΠΑΟ  ==► Ο «Τσάρλι ο διασώστης» στο Νέο Ηράκλειο  ==► Ο Τσάρλι ο διασώστης στο Ν. Ηράκλειο  ==► O Charlie μάγεψε τους νεαρούς αθλητές  ==► O Charlie στον Αθλητικό Σύλλογο Ζωγράφου  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γλαύκου Περιστερίου  ==► Μια Ευκαιρία Στα Παιδιά του Γλαύκου Περιστερίου  ==► Α Chance For Children of Spartan Warriors  ==► Μια Ευκαιρία στα Παιδιά της ξιφασκίας του ΠΑΟ  ==► Ο Τσάρλι στην «Ροή»  ==► Ο Τσάρλι στην Ροή του ΟΑΚΚΑ  ==► Ο Τσάρλι στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης    By The best widgets

Ο Τσάρλι στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης

 

Ο Τσάρλι στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης

Δάφνη 21.01.2025. Για το μάθημα της Αθλητικής Ναυαγοσωστικής έπρεπε να κάνουμε μια εργασία ανά δύο άτομα και να παρουσιάσουμε σε μια ομάδα παιδιών το μυθιστόρημα «Ο Τσάρλι ο Διασώστης».

Η συμφοιτήτριά μου η Ευγένεια και εγώ διαλέξαμε να παρουσιάσουμε το μυθιστόρημα στη Δ' τάξη του 6ου Δημοτικού Σχολείου Δάφνης. Έτσι πήγαμε στο σχολείο και ο διευθυντής μάς υπέδειξε σε ποιά τάξη να πάμε. Στην αρχή είχα λίγο άγχος καθώς δεν είχα ξαναδιδάξει ποτέ κάτι σε παιδιά στην Ελλάδα, αλλά μόλις ήρθαμε σε επαφή με εκείνα ένιωσα πολύ άνετα. Καταρχάς συστηθήκαμε και τους μιλήσαμε γενικά για την Ναυαγοσωστική. Στη συνέχεια τους παρουσιάσαμε το μυθιστόρημα «Ο Τσάρλι ο Διασώστης» δείχνοντάς τους παράλληλα εικόνες σχετικές με την ιστορία. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα με το θαύμα που συνέβη στο τέλος του μυθιστορήματος. Έπειτα τα βάλαμε να παίξουν ένα παιχνίδι με σκοπό δύο ναυαγοσώστες να σώσουν ένα θύμα που πνίγεται. Χαράξαμε με μία γραμμή τη θάλασσα και τη στεριά, ομώς όταν χωρίσαμε τα παιδιά σε τριάδες δημιουργήθηκε ένα μικρό χάος λόγω του ότι μερικά παιδιά ήθελαν να είναι σε ομάδες μόνο με συγκεκριμένους φίλους τους. Ευτυχώς μας βοήθησε η δασκάλα τους και η δυσκολία ξεπεράστηκε. Η συμφοιτήτριά μου η Ευγένεια και εγώ κάναμε μία επίδειξη για το πώς να πιάνει και να μεταφέρει κανείς με ασφάλεια ένα θύμα στη στεριά και στη συνέχεια οι τριάδες προσπάθησαν να το κάνουν οι ίδιες. Έπεσε πολύ γέλιο. Στο τέλος, βάλαμε ένα στρώμα στο πάτωμα και δείξαμε πώς γίνεται η τεχνητή αναπνοή (CPR). Κάθε παιδί το δοκίμασε από μία φορά. Ολοκληρώνοντας απαντήσαμε στις διάφορες απορίες και ερωτήσεις που είχαν τα παιδιά. Μου έκανε εντύπωση το ποσο ενδιαφέρον είχαν τα παιδιά να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν σε αυτά που τους δείχναμε. Το πιο ωραίο ήταν όμως τα χαμόγελα τους και οι γλυκές ερωτήσεις που μας κάνανε. Ήταν γενικα μια πολύ ωραία εμπειρία και θα το έκανα πολύ ευχάριστα ξανά.



Η διδασκαλία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο προπτυχιακών σπουδών στην Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΕΚΠΑ, με  την στήριξη του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. Χρησιμοποιήθηκε εκπαιδευτικό υλικό που προσφέρεται από την Ένωση Αθλητικής Ναυαγοσωστικής Ελλάδος και το Princess Charlene of Monaco Foundation στο πλαίσιο του project «Safe Greece». Εικόνες: Ελίνα Αβραμοπούλου.