ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αφήγηση παραμυθιού για την πρόληψη πνιγμών στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης

 


Αφήγηση παραμυθιού για την πρόληψη πνιγμών

στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης


Πετρούπολη, 11/03/2024. Οι 25 μαθητές της α’ τάξης δημοτικού διδάχθηκαν το πρόγραμμα ασφάλειας στο νερό «Μια ευκαιρία στα παιδιά - Αγαπητός» με ενθουσιασμό και αγωνία για την εξέλιξη της ιστορίας.

Το κλίμα στο σχολείο ήταν θερμό καθώς με υποδέχθηκε ο γυμναστής που μου έκανε μάθημα στο ίδιο σχολείο πριν από 10 χρόνια! Συγκινήθηκα αρκετά με το γεγονός ότι μου δόθηκε η ευκαιρία μέσω του μαθήματος “Εφαρμοσμένη Ναυαγοσωστική” να διδάξω στο δημοτικό σχολείο που μεγάλωσα και πέρασα όμορφες στιγμές. Πολλές παλιές μου δασκάλες με προσέγγισαν και με επιβράβευσαν για την πράξη μου. Ήταν μία πολύ σημαντική στιγμή για εμένα καθώς μπόρεσα να μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις που έχω αποκομήσει από τη σχολή μου στη νέα γενιά.

Όλα κύλησαν ομαλά και προς έκπληξη μου όλοι οι μαθητές ήταν πολύ ήσυχοι κατά την αφήγηση, κάτι που σημαίνει ότι τους άρεσε και τους κίνησε το ενδιαφέρον. Στο τέλος της αφήγησης, οι μαθητές απάντησαν σωστά σε όλες τις ερωτήσεις που τους έκανα και όταν τους ρώτησα αν τους άρεσε φώναξαν πολύ δυνατά “Ναι, ήταν υπέροχο!”. Χάρηκα πολύ που μέσω ενός παραμυθιού κατάφερα να περάσω στα παιδιά γνώσεις που απέκτησα στα 20 μου χρόνια για τις πρώτες βοήθειες και θεωρώ πως η συνεισφορά μου ήταν αρκετά σημαντική για εκείνα.

Η Ένωση Αθλητικής Ναυαγοσωστικής Ελλάδος (ΕΑΝΕ) είναι μέλος των οργανισμών International Life Saving Federation, International Life Saving Federation of Europe και Mediterranean Lifesaving Confederation. Στη διδασκαλία χρησιμοποιήθηκε εκπαιδευτικό υλικό της ΕΑΝΕ στο πλαίσιο του project "Safe Greece" με την στήριξη του Princess Charlene of Monaco Foundation. Εικόνες: Γιάννης Χρήστου.