ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αλησμόνητοι και φανταστικοί οι Μεσογειακοί Αγώνες!

 

Αλησμόνητοι και φανταστικοί οι Μεσογειακοί Αγώνες!

 

Προετοιμασία

Η προετοιμασία ξεκίνησε με πολλές δυσκολίες. Μόλις είχα γυρίσει την τελική φάση των πανελληνίων αγώνων κολύμβησης στα Γιάννενα και έπρεπε γρήγορα να βρω το κουράγιο να συνεχίσω τις προπονήσεις. Είχα μια βδομάδα στην διάθεση μου ώστε να ετοιμαστώ για τους αγώνες. Οι προπονήσεις ήταν σκληρές και κουραστήκαμε όλοι πολύ. Ευτυχώς το καλό κλίμα που επικρατούσε στην ομάδα, μας έδινε δύναμη να συνεχίσουμε τις προσπάθειες και αυτό φάνηκε στο αποτέλεσμα. 



Αγώνες

Αν και έκανα κάποια λάθη στα ατομικά μου αγωνίσματα, πιστεύω πως γενικά πήγα αρκετά καλά ειδικά αν υπολογίσουμε τον υψηλό ανταγωνισμό και την κούραση των προηγούμενων ημερών. Στις σκυτάλες φάνηκαν ακόμα περισσότερο οι υψηλές δυνατότητες της ομάδας μου. Είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ σε 2 ατομικά και 3 ομαδικά αγωνίσματα. 

 


200μ εμπόδια

Ήταν το πρώτο μου αγώνισμα στην διοργάνωση και το άγχος ήταν μεγάλο. Κατά την διάρκεια της κούρσας ήμουν κάπως σφιγμένη και μαγκωμένη αλλά ο χρόνος κύλησε γρήγορα. Μετά το αγώνισμα ένιωσα πιο σίγουρη για τον εαυτό μου και πιο έτοιμη για την συνέχεια. 

 



4x50μ εμπόδια

Πρώτη σκυτάλη για την ελληνική ομάδα και οι προσδοκίες ήταν υψηλές. Ανεβαίνοντας στον βατήρα η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει όλο και πιο δυνατά. Μόλις δόθηκε η εκκίνηση τα ξέχασα όλα και έκανα αυτό που έπρεπε. Η δεύτερη θέση μας δικαίωσε.




100μ μεταφορά ανδρεικέλου

Ένιωθα πολύ καλά με τον εαυτό μου για αυτό το αγώνισμα. Ήμουν χαλαρή και ήθελα να το απολαύσω. Δυστυχώς έκανα ένα μικρό λάθος στην στροφή και αυτό με καθυστέρησε αρκετά αλλά και πάλι ήταν μια ωραία κούρσα.

 




4x50 μικτή σκυταλοδρομία

Η συγκεκριμένη σκυτάλη ήταν το αγώνισμα που ανυπομονούσα να κάνω περισσότερο από όλα. Με τις συναθλήτριές μου είχαμε πολύ καλή συνεργασία και αυτό φάνηκε στο τελικό αποτέλεσμα, με την κατάκτηση της 2η θέσης. Ήμασταν όλες πολύ χαρούμενες και μετά τις απονομές το ηθικό μας ανυψώθηκε.

 


4x25μ μεταφορά ανδρεικέλου

Τελευταίο αγώνισμα των αγώνων. Ήμουν ιδιαίτερα συγκινημένη που αυτό το ταξίδι έφτανε στο τέλος του μετά από τόσες μεγάλες επιτυχίες και διακρίσεις. Φυσικά αυτό δεν με επηρέασε αγωνιστικά. Έβαλα τα δυνατά μου και καταφέρναμε ομαδικά να πάρουμε το αργυρό μετάλλιο για ακόμα μια φορά. 

 



Συναισθήματα

Είμαι ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω σε μια τόσο σπουδαία διοργάνωση. Η συγκίνηση ήταν μεγάλη και οι εμπειρίες που απέκτησα μοναδικές και αξέχαστες. Ευχαριστώ πολύ όλη την ομάδα για αυτές τις φανταστικές στιγμές που μοιραστήκαμε! Εικόνες: ΕΑΝΕ.