ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πλημμύρα υπερηφάνειας το Μεσογειακό!

 




Πλημμύρα υπερηφάνειας το Μεσογειακό!

Η συμμετοχή μου σε αγώνες αθλητικής ναυαγοσωστικής αποτελεί μια από τις πιο συναρπαστικές και απαιτητικές εμπειρίες της ζωής μου. Η ευκαιρία που μου έχει δώσει πολλές φορές η ΕΑΝΕ και ο Στάθης Αβραμίδης, είναι όχι τόσο η διάκριση και η προβολή, αλλά το συναίσθημα της προσφοράς, του αγώνα και του στόχου! 

Η αθλητική ναυαγοσωστική, συνδυάζει την αγάπη μου για τον αθλητισμό και το πάθος μου για την ασφάλεια στη θάλασσα, προσφέροντάς την ευκαιρία να βελτιώνω τις δεξιότητές μου και τα όριά μου.



Δεν είναι απλώς ένας τρόπος να διατηρώ τη φυσική μου κατάσταση, αλλά αποτελεί κυρίως μορφή προσφοράς προς την κοινωνία. Μέσα από την εκπαίδευση και την προετοιμασία για τους αγώνες και όχι μόνο, μαθαίνω να αντιμετωπίζω δύσκολες καταστάσεις και να παρέχω βοήθεια σε ανθρώπους σε κίνδυνο. Αυτό με γεμίζει με ευθύνη και ικανοποίηση, γνωρίζοντας ότι οι γνώσεις και οι ικανότητές μου μπορούν να σώσουν ζωές.




Όσον αφορά την Ρώμη και το Μεσογειακό Πρωτάθλημα τώρα.... οι προπονήσεις ήταν επίπονες. Απαιτούσαν σκληρή δουλειά, αφοσίωση και επιμονή. Οι ασκήσεις που περιλάμβανε το πρόγραμμα του Στάθη ήταν απαιτητικές σωματικά και ψυχολογικά. Αλλά βγήκαν εις πέρας. Διεξάγονταν σε δύο μέρη στην Αθήνα. Αφαιρούσαν χρόνο από το καθημερινό δύσκολο πρόγραμμά μου, αλλά πρόσθεταν σε γαλβάνισμα χαρακτήρα και σώματος.



Η συμμετοχή σε αγώνες και ιδίως στους συγκεκριμένους, είναι μια μοναδική εμπειρία που μου προσφέρει την ευκαιρία να γνωρίσω αθλητές από διάφορα μέρη και να ανταλλάξουμε γνώσεις. Η αλληλοϋποστήριξη και ο σεβασμός είναι αξίες που καλλιεργούνται μέσα από την κοινή μας προσπάθεια και στόχους. Και είναι κάτι που η ομάδα κατέκτησε μέσα από το πνεύμα και την καθοδήγηση του Στάθη. Το Ολυμπιακό Κολυμβητήριο στην Ρώμη ήταν εντυπωσιακό. Η πόλη είναι μαγική και κάθε ευκαιρία που δίνεται να την επισκεφθείς, δεν πρέπει να φεύγει χαμένη.


Υπήρχε μεγάλη αγωνία τις ημέρες των αγώνων. Τα αγωνίσματα που έπεσα ήταν μικρά σε απόσταση, αλλά απαιτητικά. Πάντα εξάλλου ήμουν των μικρών - εκρηκτικών αποστάσεων.



Αγωνίστηκα με τους Στάθη, Διονύση, Εφραίμ και πήραμε την απέραντα τιμητική 3η θέση στα 4x25μ μεταφοράς ανδρεικέλου. Αγώνας απαιτητικός λόγω υψηλού επιπέδου. Στο ατομικό μου, 50μ μεταφοράς ανδρεικέλου, τα πήγα αξιοπρεπώς αν αναλογιστεί κανείς το επίπεδο της διοργάνωσης.



Φύγαμε με ουσιαστικές διακρίσεις όσον αφορά την διοργάνωση και εσωτερικά στον κάθε ένα μας. Τα είχαμε καταφέρει. Δεύτερη θέση συνολικά η Εθνική μας και πολλά μετάλλια ξεχωριστά.





Συνοψίζοντας, επρόκειτο ακόμα για μία πολύτιμη εμπειρία της ΕΑΝΕ, εμένα και των συναθλητών μου. Εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Και πιστεύω ούτε οι συναθλητές μου. Γεμίσαμε με υπερηφάνεια για όλα αυτά που έχουμε καταφέρει και ανυπομονησία για όλα αυτά που θα έρθουν. Ευχαριστώ από καρδιάς την ΕΑΝΕ, τον Στάθη Αβραμίδη και τους συμμετέχοντες. Εις άλλα με Υγεία! Εικόνες: ΕΑΝΕ.