ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Υπερηφάνεια που ανήκω στους Έλληνες Μεσογειονίκες του ιστορικού 1ου Πρωταθλήματος Ναυαγοσωστικής

 



Υπερηφάνεια που ανήκω στους Έλληνες Μεσογειονίκες
του ιστορικού 1ου Πρωταθλήματος Ναυαγοσωστικής

 

Αν και από μικρή ηλικία ασχολούμαι με τον υγρό στίβο και έχω συμμετάσχει σε πανελλήνια πρωταθλήματα, γνώρισα την Αθλητική Ναυαγοσωστική πριν 3 χρόνια καθώς παρακολούθησα αγώνες πανελληνίου πρωταθλήματος. Εκεί συνάντησα τον προπονητή της Εθνικής και του Πρωτέα Καλύμνου, Μιχάλη Γλυνάτση, που με προέτρεψε να ασχοληθώ με το άθλημα. 

Η προετοιμασία μου για το 1ο Μεσογειακό Πρωτάθλημα Ναυαγοσωστικής κράτησε λίγο λόγω μαθημάτων και εξεταστικής στη ΣΕΦΑΑ Αθηνών, παρόλα αυτά ήταν καλή και ιδιαίτερα απαιτητική διότι το άθλημα συνδυάζει κολύμπι, δύναμη και τεχνική. Το μόνο «μειονέκτημα» ήταν ότι δεν μπορέσαμε να προετοιμαστούμε όλοι οι αθλητές μαζί.



Οι αγώνες διεξήχθησαν στο καταπληκτικό Stadio del Nuoto της Ρώμης με την συμμετοχή 8 χωρών. Η διοργάνωση ήταν επιτυχημένη και κουραστική διότι διεξήχθη παράλληλα με το Ιταλικό πρωτάθλημα. Αν και η ελληνική αποστολή πήγαινε μόνο για μια αξιοπρεπή εμφάνιση, αναπάντεχα κατάφερε να έχει εξαιρετικά αποτελέσματα κατακτώντας  32 μετάλλια και να σημειώσει 10 Πανελλήνια Ρεκόρ και να βγει 2η στην γενική βαθμολογία. Εγώ, αν και είχα πολύ άγχος, κατάφερα με την βοήθεια του Μιχάλη να το αποβάλλω και να αναδειχθώ MVP με  3 Ασημένια και 1 Χάλκινο μετάλλιο (2η θέση 4x25μ Μεταφοράς ανδρεικέλου Γυναικών, 2η θέση 4x50Μ Μικτή Σκυταλοδρομία, 2η θέση 4x50μ κολύμβηση με εμπόδια Γυναικών, 3η θέση στο 4x50μ Αθλοσώστης Πισίνας (Πανελλήνιο ρεκόρ, με  προηγούμενο στους φοιτητές του ΤΕΦΑΑ στην BULSCA 2020). 


Η συμμετοχή μου στο 1ο Μεσογειακό Πρωτάθλημα Ναυαγοσωστικής στη Ρώμη της Ιταλίας αποτελεί πολύ μεγάλη προσωπική τιμή και θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη μνήμη μου. 

Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία αλλά και χαρά το να εκπροσωπώ ως αθλήτρια την χώρα μου. Αυτό όμως, ταυτόχρονα με τον ενθουσιασμό, με γέμιζε με άγχος γιατί ήθελα η συμμετοχή μου σε μια τέτοια διοργάνωση να είναι επιτυχημένη και να μην «προδώσω» αυτούς που με πίστεψαν και με βοήθησαν και κυρίως τον προπονητή της Εθνικής Μιχάλη Γλυνάτση και τον Γενικό Γραμματέα της  Μεσογειακής Συνομοσπονδίας Ναυαγοσωστικής Δρ. Στάθη Αβραμίδη.



Κατά την τελετή έναρξης νοιώθω ρίγος ενθουσιασμού και περηφάνια διότι η ελληνική αποστολή παρέλασε τιμητικά πρώτη στο κολυμβητήριο, όπως συμβαίνει στους Ολυμπιακούς Αγώνες ενώ τον όρκο εκφώνησε ο παλαιότερος αθλοσώστης μας,  Εφραίμ Χαλκιάς. Το άγχος μεγαλώνει αισθανόμενη την υποχρέωση να τιμήσω το εθνόσημο. Ο Μιχάλης και ο Δρ. Στάθης Αβραμίδης μετά το πέρας της τελετής και έχοντας καταλάβει πως νοιώθω, προσπαθούν να με εμψυχώσουν.



Ώρα αγώνων. Ώρα αλήθειας. Προσπαθώ να είμαι ψυχικά έτοιμη ώστε να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να αποδείξω ότι η προετοιμασία είχε αποτέλεσμα. Κατεβαίνω στον χώρο της πισίνας, ανεβαίνω στον βατήρα, «κλείνω τα αφτιά μου» και νοερά κολυμπώ την κούρσα. «Τake your marks» και ως δια μαγείας αισθάνομαι τέλεια.


Δεν μπορώ να περιγράψω τη χαρά που νοιώθω μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων στα αγωνίσματα που συμμετέχω και στων συναθλητών μου. 


Οι απονομές είναι η τελική επιβράβευση των προσπαθειών των αθλητών και όσων τους εμπιστεύτηκαν για να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα. Η Ελληνική σημαία δεν λείπει ποτέ και αισθάνομαι υπερήφανη που ανήκω και εγώ στους «Έλληνες Μεσογειονίκες» του ιστορικού 1ου  Μεσογειακού Πρωταθλήματος  Ναυαγοσωστικής.



Ευχαριστώ τον προπονητή μου και της Εθνικής, Μιχάλη Γλυνάτση που με επέλεξε, τον MLC Γενικό Γραμματέα Δρ. Στάθη Αβραμίδη για τα εξαιρετικά αποτελέσματα της ελληνικής αποστολής, την Minerva Marine Inc που χορήγησε την πτήση μου και τους συναθλητές για τις όμορφες στιγμές και τα αποτελέσματα που καταφέραμε. 



Θέλω να πιστεύω ότι οι επόμενες Εθνικές αποστολές θα είναι πιο οργανωμένες και με περισσότερους αθλητές. Εάν όλοι συνεισφέρουμε για την διάδοση του αθλήματος και την προσέλκυση άλλων αθλητών, κυρίως νεαρών, η χώρα μας θα γίνει μια παγκόσμια δύναμη.