ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το Μεσογειακό Πρωτάθλημα θα μου μείνει αξέχαστο!


Το Μεσογειακό Πρωτάθλημα θα μου μείνει αξέχαστο!


Προετοιμασία

Πριν το 1ο Μεσογειακό Πρωτάθλημα Ναυαγοσωστικής προσπάθησα να είμαι σε καλή φυσική κατάσταση. Συμμετείχα στο πανελλήνιο κολύμβησης σε Θεσσαλονίκη και Ιωάννινα. Οπότε κατάφερα μέσω προπονήσεων στην κλασσική κολύμβηση να κρατηθώ σε επίπεδο ώστε να τα δώσω όλα στην Ρώμη. Οι προπονήσεις στην Θεσσαλονίκη γίνονταν αλλά όχι καθημερινά διότι δούλευα και ως ναυαγοσώστης στην Ναυαγοσωστική Ακαδημία Βορείου Ελλάδος. Με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο όμως κατάφερα να είμαι έτοιμος ακόμα και με προπόνηση στην θάλασσα.

 




Οι Αγώνες

Έχω ξαναπάει σε αγώνες στο εξωτερικό αλλά ποτέ εκπροσωπώντας την Ελλάδα. Στο πανέμορφο Stadio del Nuoto που έχει φιλοξενήσει παγκόσμια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, θα συμμετείχα σε τρία αγωνίσματα.

 


200μ Εμπόδια

Φοβόμουν λίγο το αγώνισμα 200μ με εμπόδια. Στην κλασική κολύμβηση είχα χρόνια να αγωνιστώ στο 200αρι και ο χρόνος των προπονήσεων δεν ήταν καλός. Για αυτό μελέτησα την τεχνική βλέποντας βίντεο από κούρσες του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Αγωνιζόμουν το πρώτο πρωινό των αγώνων και ξεκούραστος ήμουν έτοιμος να βάλω τα δυνατά μου με το εθνόσημο και το όνομα μου στο σκουφάκι για πρώτη φορά. Πριν από την κούρσα, συζήτησα με τον Ιταλό αθλητή που θα κολυμπούσαμε σε διπλανές διαδρομές. Αναφέραμε τις επιδόσεις μας και συνειδητοποίησα ότι ο χρόνος μου ήταν αρκετά πιο αργός. Παρόλα αυτά, έμεινα ψύχραιμος και μετά από μια καλή και απολαυστική κούρσα κατάφερα να κατεβάσω 15’’ τον χρόνο μου. Αφού βγήκαμε από την πισίνα, δώσαμε με τον Ιταλό τα χέρια συζητώντας για την κούρσα. Δεν θα ξεχάσω το βλέμμα του. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι είχα συντρίψει το ατομικό μου ρεκόρ. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ανέβω στο βάθρο παρόλο που έφτασα κοντά. Ήταν μια πάρα πολύ καλή αρχή.


 

4×50 εμπόδια

Την ίδια μέρα με το 200αρι, το απόγευμα είχαμε την σκυτάλη 4×50μ κολύμβησης με εμπόδια. Έχοντας μια εμπειρία από το πρωί με τους συναθλητές μου, καταφέραμε να κάνουμε πολύ καλή κούρσα με αποτέλεσμα να έχουμε πολύ καλύτερη επίδοση από ό,τι περιμέναμε και να κατακτήσουμε την 2η θέση. Το να στέκομαι στο βάθρο ως μέλος της εθνικής ομάδας με τους συναθλητές μου, ήταν ένα πρωτόγνωρο όμορφο συναίσθημα. Είχαμε καταφέρει κάτι πολύ καλό.

 


4×50 Μικτή Σκυταλοδρομία

Δεύτερη ημέρα. Αγωνίζομαι στο τελευταίο αγώνισμα και τη δεύτερη σκυτάλη μου. Πρώτος κολύμπησε γρήγορα ο Γιάννης Ιωακειμίδης δίνοντας σκυτάλη στον Χρήστο Μπόνια για να κάνει 50μ άπνοια. Σειρά είχα εγώ φορώντας το σωσίβιο στον αριστερό ώμο. Στην προθέρμανση παραλίγο να τραυματιστώ, διότι το σκοινί του σωσιβίου πιάστηκε στον βατήρα όταν έκανα εκκίνηση. Παρόλα αυτά, κολύμπησα αρκετά γρήγορα χωρίς ενοχλήσεις. Αν και πήρα παραπάνω ανάσες από όσες ήθελα, έφτασα στον τοίχο όπου ο Μιχάλης πήρε το σωσίβιο από εμένα και με ρυμούλκησε μέχρι τον τερματισμό. Άλλη μια επιτυχία καθώς κατακτήσαμε το ασημένιο μετάλλιο κάνοντας πολύ καλή επίδοση. Το τελευταίο βάθρο των αγώνων ήταν κάτι ιδιαίτερο που θα θυμάμαι.


 



Επίλογος

Οι αγώνες τελείωσαν με την Εθνική Ομάδα Ναυαγοσωστικής να κατακτά την δεύτερη θέση στην γενική κατάταξη. Όλοι πλημμυρισμένοι υπερηφάνεια την επόμενη ημέρα γυρίσαμε στην Ελλάδα γεμάτοι μετάλλια και ένα κύπελλο. Ευχαριστώ τους συναθλητές μου, προπονητές, συνοδούς και μέλη της ομάδας για αυτές τις μοναδικές αναμνήσεις μου θα μου μείνουν αξέχαστες. Εικόνες: ΕΑΝΕ.