ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αφού νίκησα στο Μεσογειακό, τότε όλοι μπορούμε!



Αφού νίκησα στο Μεσογειακό, τότε όλοι μπορούμε!

 

Είμαι πολύ χαρούμενη και ευγνώμων που συμμετείχα στο 1ο Μεσογειακό Πρωτάθλημα Ναυαγοσωστικής στην ιστορία. Πρώτη φορά που εκπροσώπησα την Ελλάδα σε άθλημα νερού. Είχα παλιότερα ευκαιρία να φορέσω το εθνόσημο στο βόλεϊ. Η συμμετοχή μου στέλνει το μήνυμα ότι οι νέες γενιές μπορούμε να πετύχουμε στόχους ακόμα και αν δοκιμάζουμε κάτι άγνωστο και απαιτητικό.

 


Με σκληρή προπόνηση, συνέπεια και υπομονή κατάφερα να ανταποκριθώ στα αγωνίσματα, να βοηθήσω την ομάδα μου και να έχουμε πολλές διακρίσεις. Οι άλλες χώρες και ιδιαίτερα η Ιταλία είχαν αθλοσώστες γρήγορους, δυνατούς και έμπειρους, κάτι που μου προκάλεσε θαυμασμό. Είναι φανερό, ότι στην Ελλάδα το άθλημα δεν είναι διαδεδομένο και πρέπει να γίνει προσπάθεια για την προώθησή του στους κολυμβητές.

 


Αγωνίσματα

Τα αγωνίσματα που συμμετείχα ήταν η σκυτάλη 4x50μ με εμπόδια, μεταφορά ανδρεικέλου 50μ και η σκυτάλη 4x25μ μεταφοράς ανδρεικέλου.



4x50μ Ελεύθερο με Εμπόδια

Το πρώτο αγώνισμα το αγαπημένο μου ομαδικό καθώς απαιτεί ταχύτητα στο πέρασμα 2 εμποδίων. Ήμουν η 3η στη σειρά. Με το που η Κατερίνα Μανιάτη ακούμπησε τον τοίχο, βούτηξα και άρχισα το ελεύθερο. Πέρασα το πρώτο εμπόδιο με επιτυχία ακουμπώντας τον πάτο της πισίνας. Ακολούθησε κι άλλο ελεύθερο, πιο γρήγορο, πέρασα το τελευταίο εμπόδιο και στην τελική ευθεία τα έδωσα όλα για να φύγει γρήγορα η Ειρήνη Ντόλου που τερμάτισε και πήραμε την 2η θέση. Όταν τερμάτισα ήμουν λαχανιασμένη καθώς τα είχα δώσει όλα. Όταν είδα ότι βγήκαμε δεύτερες στον πίνακα χαρήκαμε όλες μαζί!

 


50μ Μεταφορά Ανδρεικέλου

Το δεύτερο αγώνισμά μου δεν ήταν επιτυχημένο γιατί ακυρώθηκα. Παρόλο που τερμάτισα τρίτη, δεν λήφθηκε υπόψιν η κούρσα, επειδή έκανα πρόωρη κίνηση για βουτιά. Η εκκίνηση των ατομικών δεν αφήνει περιθώρια λάθους. Είναι αυστηρή. Παρόλα αυτά, απόλαυσα το αγώνισμα καθώς απαιτούσε τη διάσωση του ανδρείκελου από τον πάτο της πισίνας στα 25μ, κάτι που μοιάζει με πραγματική διάσωση. Δεν μου έκανε εντύπωση το σφάλμα μου, καθώς δεν είμαι κολυμβήτρια. Χρειαζόμουν περισσότερη εξάσκηση, συγκέντρωση και ψυχραιμία. Έμαθα από το λάθος μου.

 



4x25μ Μεταφορά Ανδρεικέλου

Το τρίτο αγώνισμα ήταν πάλι ομαδικό και αυτήν την φορά ήμουν εγώ η πρώτη στην εκκίνηση. Ο Στάθης μου είχε πει: «Ιωάννα, είσαι η περισσότερο προπονημένη σε αυτή την σκυτάλη και για αυτό θα σε βάλω στην πιο δύσκολη θέση, στην εκκίνηση». Στον αθλητισμό, οι εναλλαγές συναισθημάτων είναι γρήγορες, ιδίως σε ομαδικά αθλήματα που κρίνονται στον πόντο. Για αυτό είπα στον εαυτό μου: «Ξέχνα την προηγούμενη αποτυχία και επικεντρώσου στον στόχο. Ένα νέο λάθος, θα επηρεάσει όχι μόνο εμένα αλλά και τις συναθλήτριες μου!» Με το σφύριγμα ξεκίνησα με το ανδρείκελο, έφτασα στην μέση της πισίνας, το παρέδωσα στην Έλενα Κηρύκου και αυτό επαναλήφθηκε τρεις φορές. Τερματίσαμε δεύτερες. Χάρηκα διπλά αφού είχαμε πετυχημένη εκκίνηση και μετάλλιο.

 



Ευχαριστίες

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ορισμένους ανθρώπους. Τον Στάθη Αβραμίδη που μέσα από τη ΣΕΦΑΑ μου πρότεινε να συμμετάσχω. Την ομάδα που ήταν εκεί για εμένα, δεθήκαμε και με αγκάλιασαν σαν να γνωριζόμασταν καιρό. Στην καρδιά μου έχω τα κορίτσια της αποστολής (Ειρήνη, Κατερίνα, Έλενα, Εβελίνα, Άννα) γιατί μέσα από τα αγωνίσματα ήρθαμε κοντά.

 


Απολογισμός

Συνοπτικά όλη η αθλητική εμπειρία στους αγώνες ήταν μοναδική και ευελπιστώ στο μέλλον να συμμετάσχω σε αντίστοιχους αγώνες. Με χαροποιεί που γνώρισα τους συναθλητές μου και άτομα από άλλες χώρες. Κέρδισα αθλητικά ερεθίσματα και κοινωνικά δώρα όπως φιλίες. Εικόνες: ΕΑΝΕ.